czwartek, 8 grudnia 2011

Mechanika pojazdów zaprzęgowych ;-)


Kiedyś miałem okno na reklamę z wielkim napisam: "Auto-System Kobyłka" :-)
Rano jadąc z przychodni złapałem gumę i musiałem gdzieś szybko napompować koło, aby dojechać do wulkanizatora, zanim powietrze całkiem ucieknie. Oczywiście przyjechałem do warsztatu na terenie PGRu Bródno przy św. Wincentego.
P.S. Co prawda to zdjęcie od strony ul. Gilarskiej zrobiłem w listopadzie 2008 roku, ale konie w tym miejscu to codzienny widok - na terenie PGRu oprócz PGRowskich sklepów ogrodniczych i spożywczego, centrum edukacyjnego oraz warsztatu samochodowego jest ośrodek hipoterapii oraz oddział konnej policji, więc w okolicy pachnie końmi i często widuje się konnych policjantów. A policjantki jeszcze częściej, bo chyba ten oddział jest bardziej damski niż męski. Widuje się tu często także konie jadące pod kogutem (sic!), na sygnale. Oczywiście w przyczepce dla koni :-)
A sam auto-serwis bardzo przyjazny i kulturalny. Pomogli, poradzili uprzejmie, napompowali za darmo, uścisnęli dłoń i życzyli powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz